Zaty mimpi Zizan Razak ◕ ‿ ◕



Assalamualaikum ,

nampak tajuk ? nampak ken ?
hehe , suka hati zaty lar nak update pasal ape ken ?
dah name pon blog , so , zaty luahkan lar ape yg zaty pernah alami :)

Zaty memang minat gile gile kat zizan ni !
sebab ape minat ? taktau lar , mungkin die suke buat lawak.
zaty memang jenis yg suka dihiburkan :)

Dah 3 kali mimpi zizan ni . Yang peliknya , kenapa tahun ni baru mimpi zizan ?
padahal dh lame gile minat zizan ni . harhar ..

Mimpi yang pertama : (bulan 2)
 zaty jumpa zizan di Tempat Membeli belah .. macam jesco lar.
mase tu , zaty pergi dengan kwn zaty . 3 orang . kwn2 zaty , pergila cari barang dekat tempat lain .. tinggal zaty sorang jer dkt tempat bahagian ape tah .
pastu , ade zizann lalu  ! Zizan lalu depan zaty tau .. zaty pun terkejut lar ..
zaty pandang muke zizan .. pastu menjerit ,, haha ..
zizan lari !! pastu , zaty kejarr ! dalam pasaraya tuu  ..... hahahah .
dah penat kejar tu, tibetibe zizan berhenti ! zaty pun cepat2 lar amek gambar ngn die ...
tujer yg zaty ingat dlm mimpi tu :)

Mimpi ke dua : Semalam (15/5/2012)
Zaty jumpa zizan kat tempat jual bunga2 .. mase tuh ade jualan mega ke ape tah..
zaty pergi ngn keluarga zaty . pastu, keluarga zaty pun pergi lar belek belek bunga2 yg ade kt dlm satu kedai tu. mak zaty pun berkenan dgn satu bunga tuh , pastu , mak zaty pun panggil lar penjual bunga kt kedai tu.. haa , rupenye zizan yg jadi penjual bunga tu !!!
hahahaa , mmg tak sangka .. pastu kitorang borak2.. keluarga zaty mmg minat dgn Zizan!!!
mak zaty tak beli pun bunga tuu , sibuk berborakk !! hahaha

Mimpi ke tiga : Hari ini (16/5/2012)
SUMPAH TAK INGAT !!!!
hahaha , betul2 tak ingat dah !
Tapi , memang lame betol zaty mimpi psl zizan hari ni , sbb zaty bangun lambat !
sayang betol , dh lupe crite die !! huaaaaaa !

Bangun dri tidur pagi tadi , rase nak menangis pun ade :'(
sebab .......... nak sangat jumpa zizan .
hari jumaat hari tu, alhamdulillah :) zizan ade dlm super spontan .
berkat doa zaty & org lainnnnnn . heheehe

nak sangat jumpe zizan !!!!!!!
dah mimpi ni , harap2 jadi kenyataan !
aminnn :D hehehehe ..


# cerita ni datang dalam mimpi zaty sahaja!


Thank You sebab baca entry ni . Jangan lupa like dan komen .

9 comments:

Miss BaNu said...

hehe mimpi yg indah nyer..saya pun minat zizan gak..

Cik Nur said...

haa..kalau zaty nak tahu, miss banu mmg salah seorg pminat tegar zizan.. tgk blog dia, semua pasal JOZAN.. :)

psstt.. zizan ni bf ciknur..hihihihihi

HAJAR said...

Waa bestnye dapat jupe Zizan!! :D

Miss Primadona said...

sy pun suka zizan jugak ! :>

Cik Puan Muda Umi said...

wahh..insyaAllah,boleh jumpa punya 1 hari nanti..hehe..:)

nadia :) said...

ndia un minat Zizan ni..ehe tp xpenah la pulak trbawa kemimpi2...:) j0doh dkt tuh...ehe >,<

Cik Fie said...

Kalau Sudi , Tolong Sponsor Untuk GA Saya Boleh X ? :)
http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/pencarian-sponsor-random-giveaway-by.html

Ratu Lissa said...

haha , itu mungkin tandanya nak jumpa zizan betul2 kott

Queen Nouvelle said...

wow , sampai terbawak mimpi !

Insya-Allah , satu hari nnt mesti jumpa =)