Salam Jumaat :)



HARINI ZATY NAK CERAMAH SIKIT


hehe , cepatnye dh hari JUMAAT ! esok cuti skolah . yeyey -.- 2 hari jerh . kehkeh ~
Hari Jumaat ni hari yg paling Indah bagi hidup aku .
nak tau tak ? setiap hari Khamis pada waktu malam , binatang2 dan tumbuhan Berdoa kepada tuhan agar esoknya bukan Hari kiamat . :)
Banyak banyak lah buat perkara2 yg elok pada hari ini .
kalau sape yg tak potong kuku lagi , g lah potong KUKU sekarang ! haha . dapat pahala tau :)
sape yg taknak pahala ken ?
Kepada kaum adam pada hari jumaat wajib g Solat Berjemaah . Kepada Kaum Hawa , jgn lah dok on9 jer , takkan lah kaum Adam g masjid , Kaum hawa tak solat di umah . Kaum Hawa kenalah bersolat juga .
Lagi satu , kalau ade orang menfitnah awak awak semua , PAHALA si penfitnah tu jatuh ke badan awak awak semua tau :) suka tak suka tak ?
heheheh . Tengok tak cite PROPAGANZA ?
ade yg satu bab tu , Artis ni kene FITNAH . pastu die cakap "terima kasih bagi saye pahala free!"
haa , untung Artis tu :) lagi satu nk cite psl fitnah menfitnah ni . kalau awak awak fitnah orang tu , DOSA nye seperti awak awak membunuh orang tau . So , jangan lah nk fitnah fitnah orang lain . 



SEKIAN SAJA CERAMAH ZATY PADA HARI INI . SIKIT JER KEN ? RUGI KALAU TAK BACA !


Thank You sebab baca entry ni . Jangan lupa like dan komen .

5 comments:

izan mama mia said...

tq atas ingatan tu adik comel..

sis92 said...

ringkas dan padat, :)

gnesop poseng said...

hari jumaat penghulu kepada semua hari..