ZERO raja lawak 6 !






yeah yeah yeah !!! memang aku minat kumpulan ZERO ! dan patutnye kump ZERO yg jadi JUARA !!!
ni yg aku tak puas hati ni . Aku dah undi dah , 20 undian pulak tu !! hishh , tgh bengang ni !!
Lol , raja lawak dh lame habes aku baru nk post . kehkehkeh . aku baru teringat psl kumpulan ni tadi ! -,-
Buat pengetahuan korang , aku dah pernah jumpa kesemua peserta RJ 6 . tulah , RUGI TAK AMEK GAMBAR NGN diorang . dah habes jumpe tu , baru terhegeh hegeh nk tgkp gambar ngn diorang .. :(
sedih , sedihh ...


ok , Sape yang tak kenal lagi kumpulan ZERO , meh aku kenalkan . tapi , LAYAN GAMBAR JELA !























Amacam ? hensem tak ? -.- aku lebih minat yang rambut macam johan tu .. heheh
memang diorang ni pandai
berlakon lah . Aku cadangkan Ahmad Idham buat lah satu filem tentang diorang ni . HOHOH -_-

Nanti kalau aku dpt jumpe diorang lagi , CONFERM aku terjah !!!

sape minat die jugak ?? ANGKAT KAKI ! lolz 


k ah , dah hujan ni . Zaty nak OUT . Byebyeee !


Thank You sebab baca entry ni . Jangan lupa like dan komen .

1 comment:

Detective Fiqa said...

hahaha fiqa tak tgk lagi laa :( takde astro sedihh nyerr

::awak.buanglah word verification ^^ hehehe