Freebies - Doodle Budak Comel (yaya)

Assalamualaikum . 
hehehe , kali ni zaty buat doodle
Budak Comel
yang Pakai Tudung . (YAYA)

tak jadi sangat doodle Yaya ni. panggil Budak Comel
jelahh. haha..

Okeyh , takpe . Amek lah doodle comel ni.
tapi, tak jadi lah sangat keComelan nya tu.
hahaa , dah amek komen tau .











Haha , comel tak ? tak jadi sangat laa. --' wakaka
Thank You sebab baca entry ni . Jangan lupa like dan komen .

11 comments:

MiMiNadam said...

sangat comel, mcm yaya boboiboy je :D

Cik Fie said...

omey cangad :) boleh tanya x , iza pki apa erk utk buat doodle omey ni ?

rafflesia said...

PINK, PEACH, PURPLE menyerlah warnanye.. comel je Yaya tu..hihihihi maenjadi je dear

Nana Qistina said...

Macam Yaya. Comel sangat!

Cik Rongoks said...

olololololo..comelnye ^^

Hafizzi Aziz said...

wahh! pandai buat, yaya nie kan? comel!

✉ ¥ana Fauzi ✉ said...

Untung laa dia pndai lukesss dudelll:D